Leta 1868 je bivši belgijski topniški častnik Oscar Englebert v mestu Liège odprl majhno trgovino za prodajo izdelkov iz gume. Ta posel je bil pred njegovim časom, toda Oscar je prepoznal ogromen potencial tega vsestranskega vodoodpornega materiala.
Pod sinovim vodstvom se je posel širil. Kmalu so imeli lastno tovarno, v kateri so izdelovali različne vodoodporne izdelke, od kopalnih kap do dežnih plaščev, od predpasnikov do rokavic.
Oscar Englebert mlajši je bil inovativen mož, zato je začel eksperimentirati s pnevmatikami, najprej takšnimi za kolesa in vozila za konjske vprege. Najbolj ga je pritegnilo, kako guma odbija vodo od sebe.
Potem ko je požel uspeh s pnevmatikami za kolesa, se je Englebert usmeril še v proizvodnjo pnevmatik za avtomobile in tako postal prvi proizvajalec pnevmatik v državah Beneluksa ter eden prvih v Evropi.
Podjetje je bilo tako uspešno, da so v ponudbo dodali še pnevmatike za dirkalne motorje, ki so požele veliko odobravanja in pripomogle k zgodovinski zmagi na dirki Le Mans: to so bile prve pnevmatike, ki so vzdržale celotno 24-urno dirko in jih vmes ni bilo treba zamenjati.
Tik pred izbruhom prve svetovne vojne je Englebert odkril zlato jamo, ko je svojim pnevmatikam začel izdelovati cikcakast profil. To je zelo izboljšalo zmogljivosti, saj je pomagalo preprečevati spodrsavanje. Pnevmatike so postale tako priljubljene, da se je do leta 1914 proizvodnja povečala že za štirikrat.
Proti koncu 1950. let je podjetje Englebert Tyres pritegnilo pozornost podjetja US Rubber in obe družbi sta se odločili združiti moči. Rodila se je znamka Uniroyal-Englebert. Po manj kot desetih letih so se znamko odločili preimenovati v Uniroyal.
Bili smo prvi, ki smo izdelali „dežno pnevmatiko“, prvi, ki smo prepoznali vodoodbojne lastnosti usmerjenega puščičastega profila tekalne plasti in prvi, ki smo uporabili biomimetiko pri razvoju tehnologije Shark Skin Technology.