Letna pnevmatika Rallye 4x4 street vam nudi maksimalen užitek v vožnji ter odlično vodljivost – tudi v mokrem vremenu in v zahtevnejših razmerah na cesti. Zasnovana za športna terenska vozila (SUV) in pristna terenska vozila.
Pnevmatika Rallye 4x4 street ima inovativen profil v obliki dvojne puščice, ki omogoča hkratno izpodrivanje vode vzdolžno in prečno.
Hitro odvodnjavanje pomeni varnost pred akvaplaningom in prinaša užitek v vrhunskih zmogljivostih tudi na mokri cesti.
Pnevmatika Rallye 4x4 street ima široke bloke v ramenskem delu. Med vožnjo skozi zavoje ti togi profilni bloki prenašajo sile s pnevmatike na cesto in vam s tem zagotovijo odzivnost na krmiljenje na mokrem ter odličen oprijem na neutrjenih in zasneženih cestah.
Pnevmatiko Rallye 4x4 street smo razvili za cestno uporabo, zato je precej tišja od ostalih pnevmatik za športna terenska vozila. Njena prilagojena gumena zmes s siliko blaži udarce in zmanjša tresljaje med vožnjo po grobi podlagi. Zaradi dodatne plasti v kordnem ogrodju je pnevmatika zelo trpežna in nudi prijetno terensko vožnjo.
V posebni številki revije AutoBild za privržence terencev je ekipa preizkuševalcev gnala osem letnih pnevmatik za športna terenska vozila (SUV) do skrajnih meja. Po končanem programu testiranja je vrh osvojila pnevmatika Uniroyal Rallye 4x4 Street. Na vrh so jo ponesle najvišje ocene za preizkus akvaplaninga, za udobje vožnje in za oprijem na travi.
Pri reviji car so na več zahtevnih testih na suhi cesti, v blatu in na mokrem preizkusili šest pnevmatik za športna terenska vozila velikosti 215 / 65 R 16 H. Na koncu je vodila Uniroyalova pnevmatika, ki ji ni bilo para. V prav vseh razmerah je osvojila največ točk.
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.