Pnevmatika RainExpert 3 je, tako kot njena bolj športna sestra, RainSport 3, navdušena nad dežjem. Za zmanjševanje vrtinčenja vode in za njeno hitro odvajanje uporablja tehnologijo Shark Skin, za katero so značilni vzdolžni kanali in inovativna struktura tekalne plasti. Medtem ko uživate v natančni vodljivosti na mokri cesti, vas pnevmatika obenem ščiti tudi pred akvaplaningom.
Tekalna plast pnevmatike RainExpert 3 ima asimetrično strukturo, prilagojeno za kar najboljšo pretočnost, in je izdelana iz gumene zmesi, ki je bila zasnovana posebej za močen oprijem na mokrem. Ima široko zunanjo ramo, ki je v prečni smeri zelo toga, kar zagotavlja visoko raven oprijema med vožnjo skozi zavoje.
Pnevmatika je na nalepki EU za pnevmatike prejela oceno A za oprijem na mokrem, ki označuje najboljše možne zmogljivosti v mokrih in deževnih razmerah.
Profil pnevmatike je bil zasnovan tako, da tvori optimalno naležno ploskev v stiku s cesto, kar zagotavlja manj trenja in manjši kotalni upor na vseh cestiščih (to pomeni energijo, ki je potrebna, da se pnevmatika enakomerno kotali). Ta majhen kotalni upor za vas pomeni, da boste na bencinskih servisih potrošili manj denarja.
Na testu revije AutoBILD je sodelovalo osemnajst letnih pnevmatik. S testnimi kriteriji so ocenjevali zmogljivosti na mokri stezi (vzdolžni akvaplaning, prečni akvaplaning, vodljivost, krožna vožnja, zaviranje) in suhi stezi (vodljivost, zaviranje, udobje vožnje, hrup med mimovožnjo) ter analizirali stroške (življenjska doba, skupni stroški v življenjski dobi, kotalni upor). Pnevmatika Uniroyal RainExpert 3 je preizkuševalce prepričala z dobrimi rezultati na mokri cesti.
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.