Pnevmatika MS plus 77 vsebuje novo gumeno zmes s siliko, ki je bila razvita posebej za mokre zimske razmere. Ta zmes omogoča učinkovitejše povezovanje pnevmatike z voziščem, s čimer poskrbi za boljši oprijem med vožnjo.
Izjemno adhezivna gumena zmes med vožnjo skozi zavoje podkrepi delovanje togih profilnih blokov na rami, rezultat pa je natančna vodljivost na mokri cesti.
V mnogih evropskih regijah pozimi precej pogosteje dežuje kot sneži. Zato je pomembno, da vaše zimske pnevmatike nudijo odlične zmogljivosti tako na mokri kot na poledeneli podlagi.
Pnevmatika MS plus 77 ima poseben profil v obliki puščic s širokimi, odprtimi kanali. Ta edinstven vzorec omogoča hitro odvajanje deževnice s podlage in tako skrbi za varnejšo vožnjo v mokrem. Ker pnevmatika ohranja svoj neposreden stik s cesto, imate svoje vozilo ves čas pod nadzorom in nevarnost akvaplaninga je zmanjšana.
Če si pnevmatiko MS plus 77 ogledate od bliže, boste opazili, da ima vzdolž profila večje število ozkih kanalov. Te lamele med zaviranjem, pospeševanjem in zavijanjem na snegu služijo kot plug, ki razbije površino nezbite snežne odeje, da postane manj spolzka.
Če si profil ogledate še natančneje, boste ugotovili, da ima vsaka lamela v notranjosti droben naslon. Ti nasloni skrbijo, da se lamele odpirajo, kar izboljša odvajanje vode med vožnjo po mokri cesti in s tem zagotovi učinkovitejši oprijem.
Pri reviji AutoBild so leta 2015 ponovno testirali tudi zimske pnevmatike. Sodelovalo je petdeset zimskih pnevmatik različnih proizvajalcev. Ocenjevali so zmogljivosti zimskih pnevmatik v štirih kategorijah: sneg, mokre razmere, suhe razmere in stroški. Pnevmatika Uniroyal MS plus 77 je prejela visoko oceno za svojo odlično vrednost glede na ceno.
Program testiranja zimskih pnevmatik kluba ADAC na splošno velja za najbolj temeljitega in najnaprednejšega. V sodelovanju s potrošniško organizacijo Stiftung Warentest in nekaj drugimi največji nemški avtomobilistični klub ADAC (Allgemeine Deutsche Automobil Verband) testira zimske pnevmatike po številnih relevantnih kriterijih. Pnevmatika Uniroyal MS plus 77 na teh testih redno osvaja najvišje ocene za zmogljivosti na zasneženih in mokrih cestah.
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.