Varna vožnja v mokrih razmerah z odlično zaščito pred akvaplaningom: Optimiziran profil in preverjena tehnologija kože morskega psa ‒ Uniroyal Sharkskin ‒ nudita izboljšano odvodnjavanje za preprečevanje akvaplaninga. Izboljšan pretok vode od sredine profila navzven v kanale na zunanji rami vam zagotovi varnost in užitek v vožnji.
V želji, da bi razrešili konflikt med zmogljivostmi na suhi cesti in zmogljivostmi v zimskih razmerah, smo razvili lepo uravnotežen profil, ki ponuja stabilnost in obenem lastnosti, ki so potrebne za zimske zmogljivosti.
Posebna geometrija blokov in večfunkcijska zasnova lamel zagotavljata izboljšano stiskanje snega in odlično zavorno učinkovitost tako na zasneženih kot na suhih cestah.
Stabilno sredinsko profilno rebro ter široki bloki v ramenskem delu izboljšajo vodljivost in stabilnost med delovanjem bočnih sil.
Obraba in stroški lastništva: Če kupite en komplet celoletnih pnevmatik namesto ločenih kompletov letnih in zimskih, to pomeni nižje nabavne stroške in nižje stroške skladiščenja. Upoštevati pa morate tudi, da so celoletne pnevmatike vse leto kompromis. Če vozite le občasno in predvsem po mestih, kjer so ceste vedno očiščene snega, ali če živite na območju zmernih temperatur in milih zim, so celoletne pnevmatike lahko prava izbira za vas.
Pnevmatike z visoko oceno oprijema na mokrem (oceni A in B) imajo krajšo zavorno pot na mokrem in so zato v dežju varnejše. Tako kot pri izkoristku goriva se ocena D ne uporablja in tudi uporaba ocene G ni predvidena.
Pnevmatike predstavljajo do 20 % porabe goriva vašega vozila; če torej želite z enim polnjenjem rezervoarja prevoziti več, morate izbrati pnevmatike z visoko oceno izkoristka goriva. S tem boste zmanjšali tudi emisije CO2. Najpomembnejšo vlogo ima kotalni upor ‒ to je energija, ki se izgublja med gibanjem pnevmatike. Čim manjši je kotalni upor, tem manj energije se izgublja in tem manjša je poraba goriva in emisije CO2. Razlika med pnevmatiko z oceno A ter pnevmatiko z oceno G je lahko tudi do 6 litrov na 1000 km.
To je zunanji hrup, ki ga povzroča pnevmatika, in se meri v decibelih. Čim več črt na oznaki je potemnjenih, tem glasnejše so pnevmatike.
Uporabljamo piškotke, ki vam zagotavljajo najboljšo izkušnjo na naši spletni strani. Kliknite tukaj, če želite izvedeti več ali spremeniti vaše nastavitve za piškotke.